خیلی وقته ننوشتم از وقتی اون اتفاقا افتاد دیگه دلیلی نمیدیدم که بنویسم اما باز امید بهم برگشته و قراره بریم جلو قراره بریم از اینجا واقعا باید بریم و من تنها کاری که از دستم بر میاد اینه که تو زبان باهات همراه باشم. میدونم نیازه کلاس بری ولی نمی دو حرف دلم...ما را در سایت حرف دلم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 58
ما را در سایت حرف دلم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 61
ما را در سایت حرف دلم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 67
اين اميدم رو به آينده درخشانمون چندين برابر ميكنه
امشب از تنهاترين شب هامه
حرف دلم...ما را در سایت حرف دلم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 61