بعد که رفتم اونجا گفت می تونه تا ساعت 7 اینا بمونه
کلی حرف زدیم... واسه صبا ویدیو گرفتیم... پرسیس برد و وحید کلی خوشحال شد
به قول خودش بغل خیلییییی خوبه خیلی....
ما را در سایت حرف دلم دنبال میکنید
برچسب: چارشنبه, نویسنده: بازدید: 76 تاريخ: يکشنبه 19 آذر 1396 ساعت: 22:47