یک چارشنبه خوب

خرید بک لینک
دیروز قرار شد من برم دفتر... اول وحید گفت تا ساعت 5 می تونه باشه و خب من ناراحت شدم و اصن به لحظه گفتم نرم ...

بعد که رفتم اونجا گفت می تونه تا ساعت 7 اینا بمونه

کلی حرف زدیم... واسه صبا ویدیو گرفتیم... پرسیس برد و وحید کلی خوشحال شد

به قول خودش بغل خیلییییی خوبه خیلی....

حرف دلم...

ما را در سایت حرف دلم دنبال می‌کنید

برچسب: چارشنبه, نویسنده: بازدید: 76 تاريخ: يکشنبه 19 آذر 1396 ساعت: 22:47

صفحه بندی