می دونم که دیگه هیچ وقت 24 سالگیم تکرار نمی شه... خیلی بده
همش دارم فک میکنم ده سال دیگه کجاییم...من چیکاره ام؟ به جای درست حسابی تو زندگیم رسیدم اصن؟
وحید کجاست؟ موفقیت اون موفقیت منه ...
به خارج رفتنم خیلی فک می کنم یعنی چیزی بوده که همیشه آرزوم بوده... ولی چیز خیلی روشنی نمیبنم ینی واضح نیست آینده برام که بگم دقیقا فلان نقطه قرار میگیریم.
بریم تافل بگیریم و بریمممممممممممممم واقعا
شنبه قراره بریم تئاتر... وحید غرق در ذوق تئاتره
جدیدا تعدادی نظر هم میزارن زیر پستام
ما را در سایت حرف دلم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 88