یه تصمیم جدید گرفتم... دیگه غصه خوردن و منتظر موندن واسه یه اتفاق جذاب و هیجان انگیز فایده نداره...
دیگه نباید فکر کنم به آینده از اون نوعش
دیگه می خوام تمرکز کنم رو درس ... تمرکز کنم رو کار که بتونم یه چیزی بشم حداقل آدم فردای خودشو نمی دونه ...
باید بتونم گلیمم رو تنهایی از آب بکشم بیرون و به آرزوهام برسم که می دونم قطعا می تونم اگه زنده باشم
از امروز دیگه مهم نیس اونایی که برام مهم بود... چیزای دیگه اولویتم شده امیدوارم موفق باشم 
ما را در سایت حرف دلم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 66