
دیروز قرار شد من برم دفتر... اول وحید گفت تا ساعت 5 می تونه باشه و خب من ناراحت شدم و اصن به لحظه گفتم نرم ... بعد که رفتم اونجا گفت می تونه تا ساعت 7 اینا بمونه کلی حرف زدیم... واسه صبا ویدیو گرفتیم... پرسیس برد و وحید کلی خوشحال شد به قول خودش بغل خیلییییی خوبه خیلی.... ...
ادامه مطلب